De meeste mensen

Sat May 29 22:58:14 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bart Meerdink <bm_web at XS4ALL.NL>
>De sfeer is een stuk beter dan op (wijlen) het web-forum, maar wederom
>ben ik teleurgesteld in de mate van belangstelling voor politiek-
>inhoudelijke discussie.

 Zoals kamerleden geneigd zijn om te reageren op datgene dat in de media
 wordt aangesneden, zo reageren deelnemers aan een discussielijst als
 deze vooral op politici. Beiden doen dat doorgaans op afkeurende wijze
 waarbij een onderwerpje of iemand opstelling even snel wordt 'doorgeno-
 men' ten koste van een inhoudelijke discussie.

>Pas onlangs zag ik dat men dat forum (en alle andere forums, en de
>websites van de kamerleden) op d66.nl de nek omgedraaid had.

 Tot een deel van de website heeft men geen toegang, zag ik. Er is ook
 een Engelstalige d66-website http://www.democrats.nl (alwaar idioot
 veel taalfouten: verkeerde voorzetsels en voornaamwoorden). Ik heb de
 indruk dat de website nog niet af is... De oude website van D66 staat
 sinds 13 mei trouwens op http://www.d66.nl/oldsite/