Balkenende liegt in kamer (was: CIA: Iran zette VS aan tot oorlog tegen Iraq)

Tue May 25 15:32:44 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>:
>En wij, onnadenkende Hollandse schapen, met de VVD voorop, wij lopen
>achter deze idioten aan.

 Ik begrijp niet dat men met zoiets stoms komt aanzetten. Dat Bush een
 enorme leugenaar is, dat was me al bekend. Maar iets als dit - dit
 gelooft toch geen mens ?

 Eerst was het dat gedoe met de '11e september' (onzin want het speelde
 eerder), toen met dat 'internationale terrorisme' (wie zijn dat in
 Iraq ?) en nu zou alles als bij toverslag uit de koker van Iran komen
 (volgt er soms een aanval op Iran ?).

 And how about this...?

 --> Neemt niet weg dat de Britten ook hun rapport hadden (heb ik ooit
     nog eens op deze lijst gezet omdat overduidelijk was dat alles
     gelogen was). En het kabinet Aso had ook zo z'n eigen bronnen...
     Nu de Amerikanen zo stupide zijn om hun eigen bronnen af te vallen,
     is het wel duidelijk dat zowel Blair als Balkenende gelogen hebben !