VN resolutie: highlights

Antid Oto trotsky at HOME.NL
Mon May 24 21:15:24 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Om zijn doel te bereiken citeert de duivel zelfs uit de Schrift.

Forsachistu diobolae?

http://nu.nl/news.jsp?n=328457&c=11

..D66-Kamerlid Bakker is iets positiever over de ontwerptekst. "Het
etiket is goed. Maar ik wil nu de precieze inhoud zien, want de duivel
zit in het detail." Hij is positief over de volledige soevereiniteit
voor de Iraakse regering en over de belangrijke rol voor de VN. De tekst
lijkt volgens Bakker een stap in de goede richting, maar "alles hangt af
van hoe de verdere onderhandelingen over de resolutie zullen aflopen."