Berg video gefilmd in Abu Ghraib

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sat May 22 11:51:07 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 09:51 22-05-2004 +0200, Henk Elegeert wrote:

>Kan *de* video maar niet vinden. Wel eentje tot het moment
>dat (echt) luguber schijnt te worden. Vreemd toch?

Inderdaad, Henk, als JIJ het al niet kan vinden (je was bij DB.NL onze opzoek expert...:-) dan vraag ik me af of die video (nog) wel bestaat....
Is er UBERHAUPT ooit een video geweest waarop de hèle onthoofding staat? Volgens Atzlan wel, want die heeft de band naar een Mexicaanse medicus gestuurd die verklaarde dat de onthoofding NIET kon hebben plaatsgevonden, aangezien het opensnijden van een halslagader onder normale condities een onstopbare fontein aan bloed veroorzaakt, terwijl hier geen druppel bloed was te zien....
Ik ga ook eens dieper graven in mijn vrije minuutjes...