Rapport: Versneld bergafwaarts?

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat May 15 08:36:25 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het is nog geen 3 jaar terug dat het (proef)boren voor gas in het kabinet
Kok an de orde gesteld werd, en afgefloten...
Nu, Lenny is even buitenslands, schijnt het gelazer weer te beginnen.

Waarom moet dat gas zonodig de grond uitgehaaldworden? Hier geldt meer dan
anders wat in het vat zit verzuurd niet. Energie wordt steeds meer waard,
net als grond overigens...

Met alle negatieve effecten van gaswinning laat je het NU toch lekker in de
grond zitten, tot je het werkelijk nodig hebt. Om zo'n non-renewable
resource aan jan en alleman te verkopen om een staatsschuld te lenigen of
onnodige ambtenaren aan de slag te laten is niet eens kortzichtig. het is
achterkuttig..

Maar zoals dikwijls in politiek Ignoramusland. Het betonblok voor het hoofd
is zo groot dat het overal doorheen ramt en veuls te laat tot de conclusie
komt dat de tunnel of de spoorlijn of de gasboring nu niet nodig had
geweest.

Hold on tightly
Let go lightly
Yowsa!!

Bovenstaande laat onverlet Marc's bemerkingen

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl