[Re: [Re: [Martelingen: geen reactie?]]]

Antid Oto trotsky at HOME.NL
Fri May 7 22:32:17 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker wrote:

>Boeiend scenario, Trotsky. Je bedoelt dat onze 1200 militairen de Amerikaanse
>macht met 120.000 troepen moeten aanvallen? De gevangenen naar Scheveningen
>overbrengen? En vervolgens een Amerikaanse aanval op Den Haag uitlokken?

Dat is wel erg kort door de bocht.. Nee, pak een stel van die kampbewaarders
en privateers op en draag ze over aan het ICC. Een beperkte snelle actie met maximaal
effect dus. We moeten ons zeker niet laten chanteren door imperialistische bluf!

>Ik geloof trouwens dat Boris Dittrich er morgen in de Volkskrant het nodige
>over zal zeggen. Dat was althans de bedoeling.

Dat werd tijd ook. De draai was onvermijdelijk gegeven de huidige
omstandigheden. Ik ben het echter niet eens met Dittrich over de te volgen
strategie.

No war, no peace!

> Wie is dat eigenlijk, de Irakeze bevolking? Bestaat dat wel?

Als we de heren politici moeten geloven bestaat de Irakeze nationale identiteit.
Het is een multicult hutspot, en juist daarom is het onze plicht om
het internationaal recht op de testbank te leggen. Er zijn overduidelijk
partijen in het spel die bewust alle regels aan hun laars lappen.

Antid