Censuur? Noodzaak? Wetenschappelijke terreur?

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri May 7 20:52:46 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper Diekema - D66 Rotterdam wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het blijkt dus zo te zijn dat ik het boek ook niet mag inzien en dat het een
> actie is van MinOCenW. Zij hebben een verzoek neergelegd bij de
> universiteitsbibliotheken...

"Zij" zijn? Maar wie of wat bij MinOCenW, bedoel ik.
Is dat kabinetsbeleid, of een overijverige ambtenaar?

> Tja.. dit gaat wel heel erg ver!

Inderdaad, heel erg ver, Jasper. Het lijkt erop dat men niet
wil discrimineren, dus: dan maar iedereen !!

Een nieuwe vorm van boekverbranding !! Is het boek ook uit
de handel genomen?

Een vorm ook, waarbij de terrorisme bestrijders meer terreur
uitoefenen dan de terroristen zelf, en in ieder geval
merkbaar en voelbaar voor een ieder die met de bestrijders
te maken krijgt. Geen wonder dat de terroristen in ons
midden zitten, we leiden ze op deze manier ook zelf op!

Het wordt met de dag gezelliger in dit land. Maar ja, wat
wil je anders met CDA-ers in de regering.

Henk Elegeert