Censuur? Noodzaak? Wetenschappelijke terreur?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Fri May 7 10:30:03 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Blijkbaar is de boekverbranding door inquisiteur Donner weer ingezet. Ik sta op
het standpunt geen boek moet verboden worden. Je kan wel bepaalde activiteiten
registreren en mensen in de gaten houden, die deze boeken kopen c.q. lenen.
Terrorisme wordt ook uitgelokt door oorlogshandelingen die niet meer te
rechtvaardigen te zijn. Hoe gaat de Europese unie om met Israel? Wat doet de
Nederlandse regering met Irak, terwijl er geen massavernietigingswapens zijn
gevonden.

Groeten Kees van Loon