een citaaje uit 1999

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Thu Mar 25 21:35:56 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Even een reactie van een Drs. Geschiedenis en Bachelor-student Politicologie (over twee titels gesproken...):
  Steeds weer ongeveer dezelfde zaken uit het archief halen gaat gewone mensen zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó vervelen.

  En zoals je weet geldt dat voor het merendeel van de inhoud van de polemiek die jij en Muijz onder diverse titels gaande houden. Ik zit me gek te klikken om het weg te halen...

  Ik zou een jouw welbekende Amerikaanse beweging willen citeren: "censure one time for all and MOVE ON!"

Bernard Aris