(Muijz - Meet) Re: Meervoudige persoonlijkheidsstoornis

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Thu Mar 25 04:10:42 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, 25 Mar 2004 01:14:45 +0100, Erik van den Muijzenberg
<muijz at DDS.NL> wrote:

>Is de lieve maar wat naïeve Ellen nu ook al een
>autoriteit?

Heerlijk, alleen al dat je de vraag stelt :-)

>Gaarne per omgaande een door u ondertekende
>verklaring dat u zich niet langer zult verzetten
>tegen de oprichting van de Vereniging Digitale
>Burgerbeweging Nederland.

Dat is de omgekeerde wereld. En lees alle ellende (waar dat woord vandaan
komt snap ik niet trouwens) van de afgelopen week nog even door: ergens
heeft Hein geschreven dat hij graag wil dat jij een vereniging opricht.
Doen dus! Ik hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat Hein vervolgens
niet in zijn eentje mag beslissen of het batig saldo naar jouw vereniging
gaat. Maar dat is stap 2. Zet nu eerst stap 1 maar eens, en houd tot die
tijd op met je berichten.

Ellen