(Muijz - Meet) Re: Meervoudige persoonlijkheidsstoornis

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Mar 24 23:54:25 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 23:26 24/03/2004 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Zeer benieuwd wat u daar op gaat
>antwoorden.

1.
Mijnheer van den Muijzenberg, u spreekt met een medewerker van de KvK en noemt haar "jurist" en denkt met die term mij te kunnen  afbluffen. Ik doorzie u en val niet voor uw drogreden van het autoriteitsargument, en u "gaat het hondje uitlaten" (wat kan u anders doen?). Wat een afgang. Niettemin tettert u maar door.

2.
U kent het onderscheid niet tussen een stichting en een vereniging, door donateurs van een stichting herhaaldelijk "leden" te noemen.  U bewijst uw onkunde. Niettemin tettert u maar door.

3.
U vraagt op inquisitoire toon om inlichtingen, terwijl u geen enkel recht hebt op die inlichtingen. Waar haalt u de gore moed vandaan op zo'n toon te spreken tegen een vereffenaar ener rechtspersoon? (Ik kan het antwoord al raden). Geen enkele. Niettemin tettert u maar door.

4.
U begint steeds opnieuw over een stichting die, Ellen zei het al, geen ene mallemoer met D66 te maken heeft. Niettemin tettert u maar door.

5.
U denkt mensen tegen mij te moeten waarschuwen. Alsof u God den Vader zelve bent. Beseft u niet dat D66-ers volwassen mannen en vrouwen zijn met een zelfstandig oordeelsvermogen?  Waar haalt u de vunzige arrogantie vandaan deze mensen op een belerende toon toe te spreken als waren zij kleine kinderen? En u tettert maar door.

6. Hoe vaak heb ik u al niet uitgelegd dat Ú en niemand anders de participanten elke invloed heeft ontnomen, door op uw bekende blinde en autistische wijze te hameren op een *definitief*  ontbindingsbesluit, die het bestuur nu juist trachtte te omzeilen om u en uwen statutair nog enige invloed te gunnen. U bent dermate verblind door uw obsessies en rancune en haat dat u maar niet vermag in te zien welk enorme stupdiditeit u begaan heeft. Maar u tettert maar door.

7.
Over de data van inschrijving in de registers van de KvK is goed contact geweest met diezelfde KvK, en het is een zaak tussen de KvK en mij, de vereffenaar. U hebt daar, om het op z'n Amsterdams te zeggen, geen ene reet mee te maken. U tettert nochtans maar door.

8.
U hebt nog steeds niet door dat een bestuurslidmaatschap niet eindigt van rechtswege, maar slechts kan worden ontbonden door een rechter. U weigert een rechterlijke uitspraak uit te lokken, waarschijnlijk omdat u donders goed weet dat u -ondanks de door uw geraadpleegde zogenaamde juristen- volledig bezijden de waarheid zit. Niettemin tettert u maar door.

9. Richt goddomme eindelijk die vereniging eens op. Dat houdt u van de straat. En over dat geld beslist niet U maar de belanghebbenden GEZAMENLIJK. U gedraagt zich als een prima donna die niet genoeg aandacht krijgt. Haal die aandacht ergens anders, het is hier geen aandachtsdistributiecentrum. Niettemin zuigt u maar door.

10. Domdomdom, van mij, dat ik dit weer heb geschreven, maar uw stupiditeiten zijn dermate liederlijk, tergend en ten hemelschreiend, dat ik het toch maar even moest melden. Ben ook maar een mensch. Tettert u dus gerust maar door.

En nu hebt u weer weken de gelegenheid elk woordje om te keren, uit zijn context te halen en te vermierenneuken.
Veel succes!