Meervoudige persoonlijkheidsstoornis

Chido Houbraken chido at HOUBRAKEN.NET
Wed Mar 24 10:51:31 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Waarde Lijsters,

Al enige tijd niet meegedaan hebbende aan enige discussie op deze lijst
(maar wel gevolgd) valt het mij op dat de 'discussie' tussen de heren Van de
Muijzenberg en Westerouen van Meeteren een lustrum nadert (als dat al niet
ernstig gepasseerd is).
Het valt mij ook op dat men het nooit met elkaar eens is, niet naar elkaar
luistert, maar wel veel van elkaar weet. Men reageert voornamelijk op elkaar
en nooit gelijktijdig op een derde, tenzij die derde op hun discussie
reageert. M.i. duidt dit op een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Ik ben
er van overtuigd dat Muijz en Meet een en dezelfde is, althans volgens de
Burgelijke Stand. Heeft iemand ze ooit wel eens tegelijkertijd in een
IRL-ruimte gezien? En zijn daar dan ook foto's van? Ben heel benieuwd.

Ik kan het natuurlijk mis hebben. Dat is zeer zeker mogelijk. In dat geval
verzoek ik beide heren de komende 5 jaar hun discussie ergens anders te
voeren dan op deze, publiek toegankelijke D66-lijst. En ga eerst eens flink
met elkaar naar bed. Get it out of your system. Dat hebben we allemaal wel
verdiend.

Zo, en nu trek ik me weer een paar jaar terug.

Vriendelijke groet,

Chido Houbraken
Amersfoort