Religieuze symbolen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Mar 22 23:46:35 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Kees,

Je opbouwwerkers-houding heeft weinig van doen met welk liberalisme dan
ook. Het gaat hier ook niet om openheid maar een toneelmatige dwang
richting burgers, consument e.d.

Blijft de vraag: heeft een burger het recht om een dienstverlenend
ambtenaar met religieuze symbolen te weigeren?

hv,u
--------