Muijz vs. Meet

Mon Mar 22 18:01:26 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On maandag, maa 22, 2004, at 17:44 Europe/Amsterdam, Fritz van Rikxoort
wrote:

> Heren heren politesse...

Jaja, is dat niet een term uit het studentencorps?
Daar ben ik gelukkig geen lid van geweest. Als ik
mag geloven wat ik daar over hoor, tel je er pas
mee als je kunt zuipen en een grote bek hebt.

> Of reageer hier niet meer op elkaar in deze zaak, via de lijst, en
> begin er
> niet steeds weer over geachte heer Van den Muijzenberg...

De huidige aflevering van deze oorlog is als volgt
begonnen. Hein pleitte voor meer juristen in de
Tweede Kamer en ging op snerende wijze tekeer.

(Terzijde, is dat eigenlijk geen pleonasme:
'Hein ging op snerende wijze tekeer?')

Ik merkte toen op dat een juridische opleiding
toch ook geen garantie was voor helder denken
of bezonnen oordelen of zoiets.

En wie kon ik bij deze bewering beter als illustratie
gebruiken dan jurist Hein? :-) Hahahahahahahaha!

De afgelopen week is Hein zo goed geweest om
mijn stelling op werkelijk overvloedige wijze van
illustratiemateriaal te voorzien, waarvoor dank.

*trekt zijn gezicht weer in de plooi*

Dank voor deze terechtwijzing Fritz.

Erik vdMb