Muijz vs. Meet

Mon Mar 22 17:44:00 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heren heren politesse...

Als jullie nu deze onderwerpomschrijving altijd aanhouden voor jullie
onderlinge zaak, kan eenieder filteren (naar apart mapje) zonder steeds het
filter te hoeven aanpassen, en zonder jullie waardevolle bijdragen op andere
onderwerpen te hoeven missen...

Of reageer hier niet meer op elkaar in deze zaak, via de lijst, en begin er
niet steeds weer over geachte heer Van den Muijzenberg...

Weledele groeten,

Fritzie