Standrechtelijke executie

Mon Mar 22 17:21:25 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On maandag, maa 22, 2004, at 17:08 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> U hebt een bewijsstuk uit het archief terzijde gelegd omdat het "oud'
> zou zijn.

U beweerde over mijn verleden:

> U haalt het regelmatig bij politiek-innhoudelijke discussies, alsof u
> wilt zeggen; kijk, dat is mij gebeurd, en daarom ben ik verexcuseerd
> voor...(feit).

Dat gaat dus over actuele mededelingen
die ik volgens u doe.
U kunt dan niet als 'bewijs' met een bericht
van vijf jaar oud komen aanzetten, dat
bovendien helemaal niet uit een politiek-
inhoudelijke discussie stamt, en waarin ik
mijn verleden niet gebruik om mijzelf te
verexcuseren.

> U kunt niet een appèl doen op mijn archief,

Het is andersom: *u* kunt geen beroep
doen op uw archief om uw uitspraak
over mijn actuele mededelingen te
onderbouwen.

> Overigens: ik wacht nog steeds op de naam van uw KvK "jurist".

Ik heb u reeds gemeld dat ik indertijd contact
had met de medewerker die het dossier
moest afhandelen.
Niet steeds naar de bekende weg vragen
meneer Van Meeteren.

Gewoon even melden waarom u de Kamer
van Koophandel opgeeft dat de datum van
ontbinding 23 november 2001 was, terwijl
er bewijzen te over zijn dat de ontbinding
inging per 18 november 1999. Dan maar
gauw de ravage opruimen die u heeft
veroorzaakt; links en rechts uw excuses
aanbieden; en verder beschaamd uw mond