openheidoverirak.nl

Sun Mar 21 14:06:59 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On zondag, maa 21, 2004, at 13:57 Europe/Amsterdam, Ellen Vunderink
wrote:

> Dat vraag ik me af, maar ja, ik ben geen jurist :-)

Ik ben ook geen jurist.

> Er zijn nogal wat mensen op deze lijst die hebben aangegeven dat ze een
> filter muijzmeet hebben en mensen die hebben gevraagd of jullie de
> lijst
> niet meer willen vervuilen. Ik zou zeggen dat het daardoor spam is
> geworden. Voor een niet jurist is dit een waterdichte redenering :-)

Mijn opvatting: dit is een ongecensureerde en ongemodereerde
lijst. Wie zich op zo'n lijst abonneert weet dus dat hij/zij ook
berichten zal ontvangen met de inhoud waarvan hij het niet
eens is en/of die over onderwerpen gaan die haar/hem niet
interesseren.

Maar je redenering vind ik beslist interessant.
Ik zou zeggen: begin een proefproces tegen Hein ter zake van
spammen op deze lijst. :-)

Erik vdMb