Acht juni een Al-Qaeda aanslag in Nederland ?

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sun Mar 14 18:49:24 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Volgens mij is angst altijd een slechte raadgever voor iemands handelen of
nalaten en ik wijs maar op een uitlating van een mijnheer Bakker van het
Instituut Clingendael in de Volkskrant van 13-03-04: Nederland staat nog
lager op de lijst van landen waar mogelijk een terreuractie kan plaatsvinden
dan Duitsland en Frankrijk, en die waren toch tegen de actie in Irak?

Groet,

Tjerk