Fri Mar 12 14:48:48 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On vrijdag, maa 12, 2004, at 14:13 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> Als u dit nou eens hard maakt met bewijzen. Ik nodig de Heer Martin
> graag uit te komen getuigen. Welke bewijzen heeft u?

De communicatie op de betreffende lijsten - tot
ze werden afgesloten.
Maar als vereffenaar bezit u die ook, neem ik aan.

Edwin heeft mij al een paar keer laten weten dat
hij buiten deze herrie wil blijven - wat ik mij goed
kan voorstellen.

> [Voor de rest: daar begin ik niet meer aan.

Wat valt daar ook nog aan te weerleggen?

Erik vdMb