Intimidatiepoging tegen Thomas Schlijper)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Mar 11 00:19:21 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 23:48 10/03/2004 +0100, Antid Oto wrote:

>Mwa...  ik stel dat jullie beide elkaar verzoenen en kandidaat stellen voor het duolijsttrekkerschap.
>Moet kunnen.

Het duo-lijstrekkerschap. Dus Van Meeteren samen met de Heer Erik van den Muijzenberg. Als komisch duo? Van den Muijzenberg gaat dan de als rasechte formalo de Partei-Angelegenheiten regelen: onbetrouwbare, verdachte en staatsgevaarlijke partijleden besnuffelen en intimideren. Email controleren. Archieven met uitspraken opbouwen. En als er toegeslagen moet worden: het bewuste partijlid met allerlei uit verband gerukte en verdraaide citaten om de oren slaan, op een toon van: zie hier, dit heb je toen en toen gezegd, en dit doet u.... u bent een clown ... u bent een moreel defect mens... u bent een baantjesjager....een despoot (etc etc).

En ik doe de andere kant (moet ook gebeuren): ik spreek het volk dagelijks goedaardig toe, ik glimlach en fluit onder alle omstandigheden, ik vertoon reinheid in gedachten woord en daad, ik weet orders te gehoorzamen zonder tegenspreken, ik toon spaarzaamheid, dierenliefde en ik bewijs trouw aan de partijstatuten.

vd M moet dan wel lid worden. Dat kost hem toch al gauw een eurootje of honderd per jaar. Zou ie dat ervoor over hebben?

Maar waar een wil is is een weg. Moet kunnen, zoals je zegt. Jonge, wat verheug ik me daar nu al op!