[FJG] Intimidatiepoging tegen Thomas Schlijper

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Mar 10 11:30:15 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Deze manier van fotograferen is verboden (deur, tuin zijn niet-openbaar).
Blijft dat je wel op de openbare weg personen mag fotograferen voorzover
van enig algemeen belang. Maar vraag me niet om de jurisprudentie. In dit
geval gaat het echter niet om fotograferen, maar bedreigen aan de deur.

hv,u
-------