[FJG] Intimidatiepoging tegen Thomas Schlijper

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Mar 10 15:43:07 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:15 10/03/2004 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Dat zou de, ik citeer "kwalitatieve progressie van deze lijst" wel bevorderen. *)

Wat deze lijst zou bevorderen is het ophouden met dit op de persoon gerichte inzielige rancuneuze geklier van u. Als ik a zeg zegt u b, en als ik b zeg zegt u a. dat u door n=mijn persoon en mijn uitlatingen geobserdeerd vent is prima, maar leef die hobby ergens anders uit. ga een eigen anti-Hein website starten. Ik zal u daarbij helpen: ik zend u gratis en voor niets een hele reeks onafgewogen oordelen, moreel defecte uitspraken, autoritaire oprispingen en ongeunaceerde kreten. dat is een belofte. Maar verschoon deze arme lijst, deze 88 wat dit betreft onschuldige D66-ers, van uw persoonlijke rancunes en uw oude koeien rond db.nl waarvan niemand hier kan weten wat het is, hoe het in elkaar zit en, gezien enkele uitlatingen alhier, het ook niet WENST te weten.
Dus trek uw digitale bivakmuts van het hoofd en ga elders openlijk met mij de confrontatie aan. Misschien op www.ii.nl ?

>O, nu toch weer niet?

Nee. Indien u een academische studie had AFgemaakt, en had geleerd te LEZEN, dan zag u dat deze uitspraak niet op zichzelve stond. Ik verdedigde en verdedig -binnen perken-  het recht van een overdreven, polemische uitspraak ("Van linnenmeisje tot SG, justite is overal de weg krijt"). Zulks kan een discussie wat peper geven.
Maar ik ga u niet opnieuw leren lezen. U moet maar een inburgeringsklasje bij uw geliefde LPF gaan volgen om dit gemis te compenseren.

> Maar om 12:53 nog wel:
>"Van LPF top tot Jonge Fortuynisten: schorem."
>U bent ook snel van gedachten veranderd!

Lezen!! Leer lezen!

>U mag hier alles roepen

gelukkig maar. Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat de DDR is herrezen op dit forum. Een of andere SED-chef zit achter zijn Mac met een rood potloodje in de hand elke uitspraak van een verdacht partijlid te controleren op afgewogenheid. Het ruikt hier naar Honnecker.

> - behoudens uw verantwoordelijkheid voor de wet.

Geen open deuren graag. (Of mogen die bij u wel?)

>En ik mag dan zeggen dat u niet op basis van de al dan niet vermeende
>gedragingen van drie personen, twee waarvan tot de jongerenbeweging
>van een politiek partij behoren, die hele partij van top tot jongerenbeweging
>voor schorem kunt uitmaken. Helder?

Volstrekt niet. Ja, u mag dat zeggen. U mag alles zeggen, u kent inmiddels mijn bijna fundamentalistische opvatting over uitingsvrijheid. Ik kán namelijk alles zeggen. Dus als u stelt dat ik deze uitspraak niet "kan" doen, dan werpe ik dat verre van mij.Ik "kan" deze uitspraak wel degelijk doen. Pas maar op, ik "kan" nog veel meer!

>Waarom niet?

Tja, als u enige kennis had van de formele én de informele logica, dan zou u deze vraag niet behoeven te stellen. De twee vergelijkingen pasten niet. Daarom. Lees ze nogmaals, leg ze naast elkaar, vergelijk ze, en u zult zien: ze passen niet. Maar lezen was uw sterkts punt niet, da's waar.

>Van hetzelfde, mijnheer Van Meeteren.

Wat wordt Amsterdam een gezonde stad op dees wijs.