[FJG] Intimidatiepoging tegen Thomas Schlijper

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Mar 10 14:58:53 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:46 10/03/2004 +0100, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Dat lijkt me een erg voorbarige conclusie.

Kan best. Ik ben geen rechter in dezen, en ik hoef geen afgewogen oordeel te vellen in dit digitale "café".  Die schooiers die komen intimideren zijn lafaards, durven de open confrontatie niet aan. Mijn onafgewogen oordeel: tuig!

>We weten niet in hoeverre dit bericht op
>waarheid berust; we kennen de achtergrond
>niet; en bovenal: dat twee van de drie
>betrokkenen lid zijn van de jongerenbeweging
>van de LPF wil niet zeggen dat dan de hele
>LPF schorem is.

Op mij komt de LPF als schorem over. Zoals een gevangenisdirecteur ooit eens zeide: van linnenmeisje tot SG, justitie is de weg krijt. Zo'n soort uitspraak is dit. dat de man nu met ontslag bedreigd wordt door Donner spreekt boekdelen. Ook hij kan niet omgaan met gepeperde uitspraken. Natuurlijk is *geheel*  justitie de weg niet kwijt. En natuurlijk zijn niet álle LPF-ers schorum. Maar soms lijkt het erop, en je mag best de zaak eens zodanig stellen in een digitaal café of op een besloten justitiefeestje.

>(Als ik jouw redenering volg Hein, dan mag
>ik ook heel D66 voor gestoord uitmaken
>omdat 1 D66-lid - Hein van Meeteren -
>het nodig vindt om mij 'intens ziek' te
>noemen.)

Deze vergelijking deugt niet. Beterschap, verder.