[FJG] Intimidatiepoging tegen Thomas Schlijper

Wed Mar 10 14:46:00 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On woensdag, maa 10, 2004, at 12:53 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> De jonge Fortuynisten laten hun ware gezicht zien. Althans, vanachter
> hun laffe bivakmutsen. Van LPF top tot Jonge Fortuynisten: schorem.

Dat lijkt me een erg voorbarige conclusie.

We weten niet in hoeverre dit bericht op
waarheid berust; we kennen de achtergrond
niet; en bovenal: dat twee van de drie
betrokkenen lid zijn van de jongerenbeweging
van de LPF wil niet zeggen dat dan de hele
LPF schorem is.

(Als ik jouw redenering volg Hein, dan mag
ik ook heel D66 voor gestoord uitmaken
omdat 1 D66-lid - Hein van Meeteren -
het nodig vindt om mij 'intens ziek' te
noemen.)