Een slecht lezende populist (Muijz-Meet revisited)

Wed Mar 10 00:06:34 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On dinsdag, maa 9, 2004, at 23:32 Europe/Amsterdam, Henk Elegeert wrote:

> Als je zelf al tot die (overigens terechte) conclusie komt
> en vervolgens ...

> ... stel ik vast dat je kennelijk nog in de verleden tijd je
> tijd wenst te blijven doorbrengen.

Dat stel je dan verkeerd vast.
En weet je hoe dat komt? Doordat je twee zaken door elkaar haalt.
Als het participantenplatform is opgeheven is daarmee de
stichting nog niet opgeheven. Dat zijn twee verschillende zaken.

Dat we niet zoveel konden betekenen, dat kwam doordat Hein
de stichting als zijn eigen speelgoedje beschouwde Henk.

Erik vdMb