Een slecht lezende populist (Muijz-Meet revisited)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Mar 9 20:06:49 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 19:46 09/03/2004 +0100, Antid Oto wrote:

>Interessant dat je geschillencommissie noemt, had DB.NL die niet?

Nee. DB.NL werd door vrijwilligers gerund, en de budgettaire en personele ruimte was uitermate krap. Dus geschillen -of kascommissies waren praktisch niet te bemensen. Tel daarbij op dat er enkele mensen waren die als "gast" op onze open en ongemodereerde discussielijsten structureel wangedrag vertoonden, waaronder een hoog percentage "bestuurdertjepesten", met als gevolg dat het verloop in het bestuur groot was. Ik hoop dat mijn opponent op deze lijst snel tot een civiele procedure besluit, want dan kan ik getuigen oproepen, zoals de voormalig voorzitter, de voormalig secretaris en de penningmeester, maar ook enkele eerdere bestuursleden, waarvan enkelen  wanhopig zijn weggelopen wegens het geklier waarvan je hier een zwakke afspiegeling ziet.