Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis

Tue Mar 9 13:06:57 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eigenlijk is het hoog tijd dat de gemeenteraad zijn werk eens doet, of de
ombudsman, ik het het in het verleden weleens geprobeerd, ook met andere
wantoestanden zoals de hondse behandeling met wereldoorlogse toestanden van
mensen door deAmsterdamse vreemdelingendienst,maar ze houden zich liever met
zichzelf bezig inclusief onze eigen fractie, ofmet het hoerenbezoek van
kanjer Oudkerk of het aantal schriftelijke vragen dat ze mogen stellen...
Het spijt me te zeggen maar de nitwits van de gemeenteraad en onze eigen
fractie heb ik na allerlei pogingen ze tot functioneren aan te zetten allang
opgegeven...

Fritz