Gemeente Amsterdam knoeit met waarde huis: Update

Tue Mar 9 11:53:23 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja Marc,

Zoals eerder geschreven en met je besproken,precies mijn ervaring een paar
jaar geleden, ordinar bedrog, verdraaien, opnieuw draaien, en dat is onze
overheid die normen en waarden predikt...

Verbeter de wereld en beging bij jezelf, politici, ambtenaren, het verval
van normen en waarden komt niet zoals Balkenende predikt alleen maar uit de
mensen, de overheid geeft op ale fronten aan de lopende band schaamteloos
het slechte voorbeeld. Zoals Lubbers ooit zei, Nederland is ziek, de
Nederlandse overheid is ziek, doodziek...

Fritz

PS
Waarheidsvinding moet je zelf doen, de rechter laat zich door partijen
voorleggen en oordeelt slechts maar is zelf geen partij die partij trekt
voor de een of de ander.

Mijn eerdere punt blijft staan: bespreek met de griffier / griffie je recht
op informatie en onderzoek, om minstens vrij toegang te hebben tot dezelfde
gegevens waarmee de gemeente ons belazert.