FW: Hulpverleners in dienst van de gemeen(te/schap)

John Bijl - D66 johnbijl at D66.NL
Sat Jun 12 09:04:50 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Henk,

Ik vrees ook voor zo'n antwoord, ik reken er zelfs op..

Het lijkt er op dat het collge de regeling als een soort nep-TBS wil
inzetten. En dan zonder dat er ooit een psychiater of rechter naar gekeken
heeft! En dat precies lijkt me een ongezonde situatie. Mensen helpen omdat
ze niet meer voor zich zelf kunnen zorgen, oke. Mensen opsluiten omdat ze je
in de weg zitten, raar. Maar ik loop op de zaken vooruit. Eerst de
antwoorden maar afwachten :-)

Groet,
John (en tegen beter weten in, nog altijd Spartaan)