Teletekst: D66 niet in Europarlement

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jun 11 06:30:54 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart,

Ik ben benieuwd bij welke europese fractie Van Buitenen zich gaat
aansluiten, want met 2 zetes vormt hij in het europese parlement. Wellicht
de liberale fractie? Overigens denik, dat degenen die op zijn partij hebben
gestemd als proteststem tegen de EU en/of de euro, zich op hem verkeken,
want hij is pro europa, alleen tegen verspilling. Overigens, heb je Bernard
Aris ook gezien in D66 T-shirt pal achter de Groen Links lijsttrekker in
Buitenhof. Ik had er wel schik in.

Groet,

Tjerk