Teletekst: D66 niet in Europarlement

Bart Meerdink bm_web at XS4ALL.NL
Thu Jun 10 23:43:27 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Leerzaam om weer eens te zien wat de peilingen van de Hond waard zijn.
Tijd voor weer eens een andere methode zou je zeggen.

Niet dat ik ergens anders peilingen heb gezien die enige waarde hadden.

Goed dat van Buitenen zo goed gescoord heeft. Een duidelijke boodschap
waar iedereen het mee eens is maar die toch alleen hij blijkbaar
effectief kan aankaarten. Als iets belangrijk is zijn er altijd wegen om
het te bereiken.

Laten de europarlementariers maar eens beginnen met collectief te
weigeren nog naar Straatsburg te komen. Het europarlement kan veel meer
dan de klagers over te weinig macht denken. Als het de poot maar stijf
houdt. En als een eurocommisaris niet functioneert, gewoon de voorzitter
vragen deze te vervangen. Anders mag de hele commissie de biezen pakken.

Of zie ik iets over het hoofd?

Bart Meerdink