Hulpverleners in dienst van de gemeen(te/schap)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Jun 6 21:56:16 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jakkes,

Wat dogmatisch en op de automatische piloot is dit commentaar geredigeerd!
Wel eens een sterk vervuilde psychoot op een bankje in het centrum gezien?

En wat heeft het aloude communisme nu hier weer mee te maken. Wat ik me van
het toenmalige Oost-Europa herinner zijn parken en sloppen vol met ronkende
en zwaaiende alcoholisten. Ook dit voorbeeld van je klopt dus niet.
Misschien ben je in de war met dissidenten die werden opgesloten - maar
alcoholisten en psychoten daar, nee, daar schoot die staatsterreur van je
beslist tekort.

Kortom, een conservatief en post facto Koude Oorlogsverhaaltje, een D66-er
onwaardig.

Henk Vreekamp, Utrecht