Schreiner (was Re: D66 over het drugsbeleid)

Sat Jul 31 18:37:25 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja, we zijn weer thuis. Het hondje is uitgelaten.
Tijd voor het wekelijkse modderbad van Hein van Meeteren.
Daar gaan we:

On zaterdag, jul 31, 2004, at 17:44 Europe/Amsterdam, Hein WvM wrote:

> Geen terechtwijzing was het maar verbazing (dat ik hier zag staan die
> s'avonds halen moest in Isphaäan)

Het is niet Isphaäan, maar  Ispahaan.
Tenminste in het gedicht 'De tuinman en de dood' van P.N. van Eyck
zie bijvoorbeeld: http://www.xs4all.nl/~ace/Literaria/Poem-Eijck.html
(U kunt daar meteen zien welk woord u in uw 'citaatje' bent vergeten.)
Internationaal wordt de naam vaak als 'Ispahan' gespeld.

> Ja, dat is een correcte observatie. Mij  gelukwensen.

Het is niet 'Mij gelukwensen', maar 'Mijn gelukwensen'.

> Als ik zeg "Eriks mierenneukerij" dan kunt u zeggen: het is niet Eriks
> maar Erik.

Even afgezien van de grammaticale blunder in uw betoog:
'Erik' is een voornaam; 'Eriks' is een handelsonderneming
in afdichtingen, afsluiters, slangen, en industriële kunststoffen.
zie http://www.eriks.nl

> ja zeg, zo ken ik er ook een paar.

Werkelijk?

> Gaat u nu eens nu eens de zon in,

(Tweede 'nu eens' vervalt.)

> in stede al deze googlewijsheden alhier rond te strooien.

('in stede van', 'Googlewijsheden')

> En over mijn verbazing nog het volgende:

Ja?

> ik verbaas me

Werkelijk? :-)

> over het gebrek aan algemene ontwikkeling van diverse kamerleden.

Omdat iemand 1 spelfoutje maakt?
Dan zult u het wel druk hebben met uw verbazing.

> That's all.

Uitstekend. Daar hou ik u aan.

Erik vdMb