positief/Re: LibDems winnen wegens Irak

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Jul 19 07:57:48 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein WvM wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Inderdaad. Zo is het. Die arme Irakezen mogen God/Allah
> op hun blote knietjes danken dat ze bij 10.000den zijn
> afgeslacht.

Daar heb goddomme niet eens Massavernietingswapens voor
nodig. Met pin-point accuracy, precision-guided bombs blijkt
dat ook heeeel goed te kunnen. En daar gaat geen hond naar
op zoek hoor, want die raken enkel de 'schuldigen'. Daar
zijn ze zelfs voor ontworpen. TJaaa .....wat nou, collateral
damage ....

http://www.mapw.org.au/iraq/2002/ippnwiraq/MedAct_report_Iraq_12_11.html
"Collateral Damage" Medact report on Iraq - MAPW Australia

"Collateral Damage: the health and environmental costs of
war on Iraq was issued in London on 12 November 2002 by the
global health organisation Medact, the UK affiliate of
International Physicians for the Prevention of Nuclear War -
winner of the Nobel Peace Prize in 1985. It was released on
the same day in the US by IPPNW and its US affiliate
Physicians for Social Responsibility, and by other IPPNW
affiliates in over a dozen other countries, including:
Australia; Denmark; France; Germany; Guatemala; Malaysia;
Norway; Netherlands; Japan; India; Philippines; Canada; US;
UK; and Australia.
"

> Wat moet je met al die paupers, die ook nog
> eens radicaal dreigen te worden?

Tja, DAN moet je wat. Heej, en .... Top Prioriteit, hoor!

We kunnen ons 'gelukkig' prijzen dat D66 mee doet in deze
malloterie. Dat het zich nu weer verschuilen kan aan een
gebrek aan een meederheid in de TK om aan die waanzin een
eind te kunnen maken !!!!!

Kijk, D66 blijft hoe dan ook een fatsoenlijke partij, toch?
Ze kunnen altijd anderen verantwoordelijk blijven maken voor
de beslissingen die zelf niet willen nemen.

Dat lijkt me een goed standpunt, want het past precies in de
eigen verantwoordelijkheid nemen en dragen van deze club.
Die boodschap zal helder overkomen.

ZO bestaan er nu ook al 'bestaande', 'niet bestaande' brieven.

Tja, je moet een lulverhaal ergens beginnen, niet?
Die WMD, was al geen succes, dus dan moet je iets anders
proberen. Liefst iets dat dichtbij komt, maar waar waarvan
(nog!!!!!) niets te zien is. Graag wel wat dreiging, anders
levert het ook niets op. Die WMD waren echt veeel te ver weg....

Misschien een briefje laten slingeren waarop vermeld staat,
de patroulle tijden? Als iemand dan dat brefje opraapt dan
weet je dat er iemand met snode plannen rondloopt !!!! Want
zeg nou zelf, "je hoeft zo'n papiertje toch ook niet op te
rapen"? En zeg nu niet dat daar geen dreiging vanuit gaat,
want ik schijt al kippeshit bij de gedachte alleen al.

Eng hoor!! Die postbodes .....

Ligt Nederland nu onder 'vuur' van massahisterische wapens?

Henk Elegeert