gemeentepolitiek en OZB

Marcèl van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Fri Jul 2 11:17:56 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als de raad kiest en het college lapt een en ander aan haar laars, dan
blijft het simpel:
het college heeft dan een ersntig probleem.
Ken je dat begrip: dualisme?
En dat is prachtig uit te leggen in de media!
En wat een onzin: de amateuristische kunstbeoefening is net failliet
verklaard!
Groet,
Marcèl van Dalen