gemeentepolitiek en OZB

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Jul 1 18:55:57 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kees van Loon wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kees,

> Kan jij de kiezer uitleggen, waarom hij naast al die
> belastingen nog meer belastingen moet betalen.

Ik begrijp al niet dat met de toegenoemen decentralisatie
die niet verminderd is. Het lijkt erop dat landelijk niets
veranderd en er lokaal/provinciaal alles erbij komt.

> Ik niet? Ik zie veel van die belastingen nu alleen maar
> als dekking van slecht financieel beheer.

Eens Kees.
Waar heb je die informatie (in begrijpelijke taal en termen)
ergens gezien, Kees?  Waar heeft de overheid (transparant)
die op enigerlei wijze zichtbaar?

Henk Elegeert