Skull & Bones

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Jan 26 22:22:06 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Henk, het lijkt me in ieder geval zinvoller dan jouw weinig
diepgaande email van enkele dagen geleden over de 'pekelzonden' van GW,
ik citeer:

"Inderdaad alumnus van de Yale University, maar met laag C gemiddelde,
was veel tijd kwijt als cheerleader."

Gegroet en gecondoleerd met je favoriete atlete.

Mark