de zaak R.O.

Thu Jan 22 10:29:11 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies, Hein,

Bij 'ons' word je wel voor minder op een zijspoor gezet, of met de nek
aangekeken, en D66 in Amsterdam liep, wat ik er van hoorde en hoor, bepaalt
niet achteraan in het hypocriete heksengericht tegen de onder gewone
Amsterdammers populaire Oudkerk. Opportunisme ten top, ook bij 'ons'. Valse
vraagjes over de relevantie van het (thuis) bezoeken eens per week van een
pornosite voor de bestuurlijke belangen van Amsterdam enzo.

En niet alleen naar Oudkerk trouwens, ook opvolgende wethouders worden ook
door D66 in Amsterdam alvast als crimineel en corrupt bestuurder ondervraagd
voor hun aantreden. Alsof de echte boefjes ja zouden antwoorden op al die
vragen naar hun verwachte slechtheid in verleden, heden en toekomst...

De enige reactie die ik bijna geheel heb gemist, zelfs van Woutertje Bos, en
die ik gedeeld zou hebben, had toch moeten zijn: wat Rob Oudkerk doet in
zijn vrije tijd is alleen een zaak van hem en zijn vrouw en andere
geliefden. Wij hebben alle vertrouwen in zijn menselijkheid en dat hij goed
met zichzelf en anderen omgaat. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen...

Maar goed, de sluwe Job Cohen, die volgens dezelfde leugenkrant Parool die
Oudkerk neersabelde o zo populair is, en die volgens de boze politie
beschuldigd van lekken door Cohen zelf met zijn voltallige staf op de hoogte
was van al het gelekte, is zijn belangrijkste concurrent voor de aanstaande
burgemeestersverkiezing voorlopig kwijt... Briljant hoe hij naast Rob
gezeten in de Raad, zonder dat Rob ooit zelf echt het woord kon krijgen, hem
neersabelde als dom en naief enzovoort, en hem al excuses liet maken voor de
negatieve aandacht voor bestuurlijk Amsterdam voordat duidelijk was geworden
wat een opgeklopte onzin Parool en andere kranten over hem beweerden. En de
andere PvdA lieden schuiven weer een plekje op naar het pluche, het
fractievoorzitterschap en op de kandidatenlijst in de Amsterdamse
slangenkuil...

Fritz