de zaak R.O.

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jan 22 02:50:47 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Louis,

Ik ben het met je eens, en wat ook van zijn verdere politieke achtergrond
moge zijn, hij is in ieder geval een libertijn. Ik heb me ontzettend
geergerd over het over elkaar heen vallend moralisme van Nederland, en dan
vooral via de pers. Ik zie nog die professor uit Amsterdam voor mijn ogen,
die zeker wist, dat een politicus, die naar de hoeren gaat, niet als
bestuurder kan functioneren.

Maar het was wel stom van Rob Oudkerk, was het niet voor hem zelf, dan zeker
voor zijn vrouw en kinderen. Die doe je dat gehoer en gesnoer toch niet aan!
En omdat dat tegen zo'n type als Hellen van Roijen te vertellen? Hoe naief
kan, of liever mag je zijn?

Als de PvdA hem uitkotst, is hij in ieder geval wat mij betreft van harte
welkom bij ons, hopelijk samen met Felix Rottenberg.

groet,

Tjerk