[Re: [Thom, wees open!]]

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Jan 14 09:15:32 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bert,

Ach, aan rode-lap-op-een-stier reacties heb je weinig, i.c. een mogelijke
aversie tegen Hein van Meeteren. Ik denk toch dat je beter de PvdA in het
openbaar kunt aanvatten op haar opportunisme: benoeming burgemeesters via
gemeenteraad om er zo meer PvdA-burgemeesters uit te slepen. Zo'n openbaar
debat is beslist bedreigend voor de PvdA zelf, zeker in de grote(re) steden
waar voor de PvdA de trend al jaren neerwaarts gaat. Dus daaraan refereren
doet mogelijk de oppositie tegen dit punt verdwijnen.

Wat ik wel een ernstig punt vind is de noodzakelijke wijziging van de
Grondwet. Maar dat schijnt binnen D66 een gepasseerd station te zijn.

Henk Vreekamp, Utrecht