[Thom, wees open!]

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Tue Jan 13 13:06:47 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dus je hebt liever dat het conflict met de PvdA lekker open op de spits wordt
gedreven, waarna de PvdA in de Eerste Kamer de lopende grondwetsherziening
afstemt (die nodig is voor een gekozen burgemeester), zodat Thom zijn
wetsvoorstel kan intrekken? Dat is namelijk wat die geweldig open,
democratische sociaal-democraten dreigen te doen. Gevolg: langs een omweg
maken ze een door ons gewilde afspraak met CDA en VVD, die tot de gekozen
burgemeester zal leiden, ongedaan, uit kinnesinne, uit opportunisme, en omdat
ze eigenlijk vinden dat de raad de burgemeester moet kiezen. Daar hebben ze
namelijk meer invloed op.
Dus lekker open op de PvdA mopperen, ze in het defensief jagen en zo het
wetsvoorstel verspelen? En dan vervolgens lekker hier op de lijst op Thom
kankeren omdat hij het niet voor mekaar heeft gekregen? Grow up Hein (en
Ellen) ;-)
Bert Bakker.

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik post dit bericht uit naam van Hein van Meeteren. Wellicht ten
overvloede: ik deel zijn mening.

==De Graaf wil snel akkoord met PvdA
Van onze verslaggeefster Rachida Azough

DEN HAAG - Minister De Graaf voor Bestuurlijke Vernieuwing probeert het
achter de schermen eens te worden met de PvdA over de gekozen
burgemeester.....==

meldt de Volksrant.

"Achter de schermen"....

Daar gaan we weer. D66 als achter-de-schermen partij, deals sluitend, in
het geniep, met andere partijen. Tète-a-tètes met andere partijen, in
bistrootjes en/of achterkamertjes?

Openheid, beste Thom, openheid, dat is wat ik vraag van je. Ik wil lid
zijn van een partij die openheid en doorzichtigheid in haar vaandel heeft
staan.

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66
alleen: SIGNOFF D66