[Re: [RE: Nederlands spreken graag]]

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Feb 27 08:10:56 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark beschrijft het beter dan lenny zou kunnen, toch even een klein
opmerking.  Hij, Mark, besluit met " Eerlijk gezegd denk ik dat dat in
Nederland absoluut niet zou werken. 'Voor dit soort dingen betalen we toch
al belasting...?. Een cultuurs- en mentaliteitskwestie."

De Nederlandse burger is misschien zunig, maar heeft de Amerikaanse optie
niet!

Het echte verschil zit in het PBS network dat DIRECT door de burger betaald
wordt. In Hollandland betaald de burger het dmv de belasting en bepaald de
overheid wat die belasting betalende burger ziet. Hier bepaald de betaler
direct door het instand houden van b.v. KPFA, KQED, of het landelijke PBS
network.
Volg als je in de gelegenheid bent C-Span ENIGE TIJD op de Hotbird
satelliet...an eye opener...

Lenny

>From: "Mark Giebels" <mark at giebels.org>
>To: <bbakker at usa.net>, <herman.beun at skynet.be>, <D66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: [Re: [RE: Nederlands spreken graag]]
>Date: Thu, 26 Feb 2004 10:07:15 -0800
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>

>Bert,
>
>Het zou ook niet alleen om het verslaan van de parlementaire debatten
>moeten gaan, maar veel meer moeten omvatten, net als c-span. Zo zie je
>hier ook sessies van het engelse lagerhuis als dat politiek relevant is
>(bv tijdens de aanloop van de irakoorlog), of spreekbeurten van
> [...]

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/