De woestijn aanvegen

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Feb 26 14:57:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk Jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Niet om het een of ander, maar ik vond Bert's reactie gisteren in het
> journaal (ik weet alleen niet meer welke) op de inhoud van de brief prima:
> hij legde een link met de schietende sergeant majoor en de twee slapende
> wachtlopers en stelde de terechte vraag, welk uitgangspunt het OM heeft met
> betrekking tot Irak: wel of geen oorlogssituatie.

Dat heb je er nu van als de een het een coalitiepartner
noemt en de ander een vredesmissie. Ik zit hier
"vermakelijk" te kijken naar politiek gekrakeel en een
formele opstelling van politiek vs./en overheid (kabinet).
Heeft Balkje zitten slapen? Is er onvoldoende kortgesloten
tussen de verschillende ministeries?

Ik vind de opstelling van het O.M. (die tot voorzichtigheid
maant met een geweldsinstructie) zo slecht nog niet.

Zag onlangs nog soldaatjes op missie honden doodschieten en
dat ter vermaak.

 > En dat het nu gvd maar eens afgelopen moest zijn.

Eens. Maar wat Tjerk.

Henk Elegeert