Een Zalmsalade van 3,3%

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Feb 18 08:34:44 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou Marc,

Dat valt me van je tegen - het gaat niet om de tegenstelling
formeel-materieel in Zalms denken, maar  betreft gewoon de economische
tegenstelling tussen monetaristisch beleid (Zalm) versus stimuleringsbeleid
(Duitsland, Frankrijk). Zalm is gewoon een domme boekhouder.

Nederlands invloed in de EU keldert per week dankzij Zalm. Weg met die man!

Eigenlijk zou Brinkman eens een openlijke confrontatie met Zalm moeten
aangaan. Net zoals met dat openhouden van de grens voor nieuwe EU-burgers.
Ik ben alleen bang dat de fractie hem dan niet zal kunnen volgen wegens
gebrek aan intellect en kennis...

Henk Vreekamp, Utrecht