oost europa

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Feb 13 20:58:52 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Frans,

Ik houd het kort, maar dit is meten met twee maten, en het geldt niet alleen
de Polen, maar bijvoorbeeld ook de malthezer ridders, of de cyprische
katvangers. Ik begin bang te worden, dat de komende uitbreiding van de EU
voor de  gemdiddelde burger net een stap te ver is, maar helaas, alle
huidige 15 lidstaten willen toch eerst nog een luier om, voor de overgang
zeg maar. En dan hebben we het nog helemaal niet over Turkije.

Groet,

Tjerk Jouwstra