Het teveel betalen van Nederland aan de EU

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Feb 11 10:59:50 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zalm heeft geprotesteerd tegen de verhoging van de uitgaven van 100 naar 150 miljard van de EU. De europese commissie erkent nu dat Nederland in verhouding veel te veel betaald. In het normale verkeer zou het gebruikelijk zijn dat als je teveel betaald hebt je dat terug zou mogen eisen.
Indien we dat dus terug zouden mogen ontvangen zouden alle huidige bezuinigingen waarschijnlijk van de baan zijn of we zouden de staatsschuld er flink mee kunnen verkleinen. Dat destijds ene Lubbers dat heeft gedaan omdat hij uit was op een mooie functie is vers twee.
Men erkent dat we teveel betalen en betaald hebben dus ik zou zeggen, maak maar even over. Ik ben benieuwd of de te kiezen fractie van D66 in het eu-parlement daarvoor wil gaan staan.

Ger