omdat hij Allah een varken had genoemd: onjuist !

Mon Dec 27 19:59:12 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat verhaal van dat Van Gogh Allah een varken zou hebben genoemd
blijkt overigens niet waar. Hij draaide het juist om !
Zie:
   http://www.google.nl/search?q=cache:www.turksestudent.nl/forum/index.php%3Fshowtopic%3D6508%26st%3D0+allah+varken+gogh
  'De islam is een prachtig geloof. Persoonlijk heb ik ook diepe
   religieuze gevoelens, hoewel ik van opvatting ben dat ieder
   Opperwezen, God, Allah of wie ook, uit de duim van onzekere
   mensen is gezogen. Mijn god is een varken, want dat zijn
   lieve, intelligente dieren, die nou nooit 'ns oproepen tot
   moord. Ik noem mijn varken Allah, niet te verwarren met die
   van Boujema natuurlijk.'

Wat andere feitjes...

Gisteren werkte Herman Philipse bij het Buitenhof keurig het schema
af dat ik eerder hier gepost had... dat was dus lachen geblazen...

's Avonds bij Het Oog beklaagden twee Islamologen zich over het feit
dat de media altijd hun radicale collega's aan het woord lieten en
dat het eens tijd werd dat journalisten de beweringen van Hirsi Ali
natrokken om te kijken of deze al dan niet verzonnen waren...

Kijk, er gebeurt toch wat... het gaat langzaam, maar toch...