[Muijz-Meet] Re: Marc Fluks liegt over zijn motieven (was een andere malle aantijging)

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Sat Dec 25 14:57:06 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Heintje Davids <heinwvm at chello.nl>:

> >>Wilt u consequent zijn,
> >
> >Wil jij consequent zijn Heintje Davids.
> >Je zou niet meer op mij reageren.
> >
> De discussie over db.nl is gesloten.

Nou en? Je zou niet meer op mij reageren.
DB.NL sleep jij er nu bij; waarom eigenlijk?

> Voor de rest wijs ik u nu en dan op
> uw meten met twee maten,

Je bedoelt dat je hier je eigen onbenul
weer demonstreert.

>op uw draaierigheid en gebrek aan consequentie.

Dat moet jij zeggen! :-)
Je werd indertijd toch niet voor niets
Hein Draaikont genoemd? Eerst wilde je DB.NL
opheffen. Toen de ontbinding een feit was,
ging je ineens mensen oproepen om participant
te worden van de organisatie die was opgeheven.
Enfin, dat is hier allemaal aan de orde geweest.

> Uit opvoedkundige motivatie.

Nee, omdat je conflictverslaafd bent.

> Dus mag ik u wijzen, niet als argument, op uw jarenlange misbruik van
> onze sociale voorzieningen met geen ander doel dan in uw door de
> belastingbetaler ter beschikking gestelde overvloedige vrije tijd
> diverse naargeestige conflicten via internet te onderhouden. Bij deze.

Nee dat mag niet, want dat is helemaal geen
argument in deze discussie.

Verder wijs ik je op de juridische consequenties
van je bewering.

> U heeft geen standpunt,

Mijn standpunt is dat ik het niet met Hirschi Ali
eens hoef te zijn om me te mogen verzetten tegen
de bizarre aantijgingen die Fluks deze lijst
opslingert.

> u scheldt slechts, u fantaseert en insinueert en
> u bedrijft amateur juristerij.

Je hebt het over jezelf.
Je maakte je donateurs uit voor NSB-ers; je
fantaseerde dat je in het bezit was van een
afschrift van de brief die de notaris mij
schreef; en je meent dat een stichting drie
keer achtereen kan worden ontbonden.

> Bronnen graag, neem een voorbeeld aan Marc.

Marc heeft helemaal geen bronnen voor zijn
bewering dat Hirschi Ali en anderen willen
moorden.

Jouw aantijgingen aan het adres van de DB.NL
participanten zitten gewoon in het archief.
Als het je er om gaat de lezers van deze lijst
te confronteren met de tientallen schofterige
uitlatingen die jij indertijd hebt gedaan, dan
kun je me dat laten weten. Ik ben best bereid
om hier een selectie te posten. Of geef je de
voorkeur aan een website met je weerzinwekkende
gebral?

Erik vdMb