Hirsi Ali loog over Atheistisch Manifest (was: Re: blasfemie)

Sat Dec 25 12:21:02 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als je niets anders doet dan mijn woorden omdraaien en bedoelingen
verdraaien, Ger,

Is dat ook de enige reactie die ik kan geven.

Zou je oprechte geinteresseerd zijn anderen te verstaan en te begrijpen, dan
zou je elke reactie dat je woorden verdraait en omdraait, aangrijpen om te
vragen, oh, sorry, verkeerd begrepen kennelijk, wat een ander dan wel
bedoelt.
Maar dat staat er altijd al gewoon, Ger, dat kun je lezen als je niets erbij
fantaseert en woorden verdraait.

Als je er wat bij verzint kun je vragen:vind je dat ook? Dan kan ik nee
zeggen, en dan kan je ophouden onzin te verzinnen over mij en mijn woordne
die je verdraait en omdraait. Opgelost.

Maar kennelijk heb jij op deze lijst andere bedoelingen dan woorden uit te
wisselen en ideeën die verwoord worden. Kennelijk is jouw bedoeling onzin
uit te kramen over mensen die je niet eens kent.

Fritz