Hirsi Ali loog over Atheistisch Manifest (was: Re: blasfemie)

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Wed Dec 22 03:57:06 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het zegt eigenlijk het meest over het Marc Fluks denkkader. Eerst een
haastige conclusie over Hirsi Ali, als dan blijkt dat hij er falikant naast
zit...onmiddelijk begint met  spijkers op laag water te zoeken naar
aanleiding van een recensie, zonder het boek gelezen te hebben. 2xvout...
Ik zie overigens niet als we Kant in het rijtje gebruiken waarom Newton en
Goethe uitgesloten zouden moeten worden. Evolutie=langzame ontwikkeling.
lenny

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/